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23 Ago

All Originals represent Go all in

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Sono le 5,17 a New York quando Nicky Minaji entra in un locale e batte un cinque a Jeremy Scott in segno d’intesa… così comincia il video della nuova campagna pubblicitaria di Adidas Originals 2012, frutto della recente collaborazione tra lo stravagante designer e la extraordinaria cantante. Tante città del mondo, Parigi, Tokio, Chicago, Rio de Janeiro, per tanti artisti che le rappresentano: Kids these days, 2NE1, Derrick Rose, Big Sean, questi i luoghi e i protagonisti del divertente spot. Dress Code: Jeremy Scott for Adidas Colonna sonora: Masquerade di Nicki Minaji… dopo tutto se devi “muoverti come chi vuole essere il numero uno” e “correre come chi vuole arrivare sulla vetta” la canzone deve essere adeguata!

It is 5.17 a.m. in New York when Nicky Minaji steps in a club and gives a high five to Jeremy Scott with a knowing look… This is the beginning of the video of the new press campaign for Adidas Originals 2012, the result of the recent partnership between the extravagant designer and the extraordinary singer. Many cities of the world, Paris, Tokyo, Chicago, Rio de Janeiro, and artists who represent them: Kids these days, 2NE1, Derrick Rose, Big Sean, these are the places and protagonists of this funny commercial. Dress Code: Jeremy Scott for Adidas Soundtrack: Masquerade by Nicki Minaji… After all, if you want to “move like you really wanna be number one” And “run like you really wanna be at the top”, you need the right track!

NICKI MINAJI JEREMY SCOTT FOR ADIDAS