Tod’s celebra il Gommino con una nuova campagna pubblicitaria per la Primavera-Estate 2014, già on air, che sarà pianificata sia in versione print che online. Il Gommino, icona di Tod’s, prende la sua ispirazione dalle driving shoes degli anni ’50 e ogni paio richiede più di 100 passaggi diversi per la sua finitura. Le scarpe ideali per un weekend all’insegna del relax che non abbandona l’eleganza. Come sempre, la domanda riceve una risposta: BUY! Ma in quale colore? Questo è il dilemma ;-)!
Tod’s celebrates its famous rubber sole with an advertising campaign for Spring-Summer 2014, already on air and that is planned both in printed pressand online version. The iconic rubber sole by Tod’s takes inspiration from the driving shoes of the 50’s and every single pair of shoes requires more than 100 steps to finish manufacturing. The perfect shoes for a relaxing week-end without relinquishing elegance. As usual, the question gets an answer: BUY THEM! But which colour to choose? This is the real question ;-)!
[one_third][/one_third]
[one_third][/one_third]
[one_third_last][/one_third_last]